Dieses Praxisbeispiel zeigt, wie man im Sprachunterricht mit den Fehlern der Lernenden produktiv und autonomiefördernd umgehen kann.
Meine schönsten Fehler: Autonomiefördernder Umgang mit Fehlern
mehr lesen
Dieses Praxisbeispiel zeigt, wie man im Sprachunterricht mit den Fehlern der Lernenden produktiv und autonomiefördernd umgehen kann.
Nach einer einführenden Sitzung zum Reisen berichten Lernende in der zweiten autonomiefördernden Sitzung über eigene Reiseerfahrungen und planen in Gruppen eine Reise.
Cookie | Dauer | Beschreibung |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
wordpress_test_cookie | session | This cookie is used to check if the cookies are enabled on the users' browser. |